Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 15 dagen. Als er 15 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending.
Producten die op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geretourneerd. 

Dit geld ook voor etalage aankledingen, kransen, custom made producten en boeketten. 

Extra niet-retourneerbare artikelen:

Cadeaubonnen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Elk artikel dat meer dan 15 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw aanvraag is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt het geldende bedrag teruggeboekt naar de bij ons bekende rekening.

Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal hebt gedaan en u uw terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@bloemetjekomtzo.nl.

Verkoop artikelen
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Uitwisselingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail: info@bloemetjekomtzo.nl en stuur uw artikel retour naar: Bus 1 5492 SL Sint-Oedenrode

Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeau gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeau gever en zullen ze je retourzending te weten komen.

Verzending
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: Bus 1 5492 SL Sint-Oedenrode.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kun u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@bloemetjekomtzo.nl voor vragen over terugbetalingen en retourneren